EVRAK BÖLÜMÜNÜN KULLANIMI

     Evrak bölümünün kullanilma amaci bir firmayla ilgili tüm belgeleri ulasabilcegimiz bir yerde tutabilmektir. Örnek olarak Abc Trans adinda bir müsterimiz olsun ve bu firmaya verdigimiz teklifler ayri ayri word belgelerinde tutuyor olalim. Sizden baska biri bu teklifleri incelemek istediginde bu belgelerin bilgisayarda hangi klasörde yani tam olarak nerde tutuldugunu bilmedigi için tekliflere ulasamayacaktir. Eger siz bu wordde tutdugunuz teklif belgelerini Evrak bölümünde belirtirseniz ,programimizin müsteri kartindan o müsteriyi çagirip Evrak bölümüne baktiginizzda o müsteriyle ilgili bütün belgelere ulasabiliyor olacaksiniz.

     Yeni bir evrak gisiri yapmak icin Yeni Evrak Girisi butonuna tiklayalim. Karsimiza üstte görünen resimdeki pencere açilacaktir. Bu pencerede bulunan alanlari uygun sekilde doldurup kaydedelim.
     Kaydetmis oldugumuz belgeyi açmak icin Evrak Aç butonuna tiklayarak evragi açabiliriz. Girdigimiz bilgileri degistirmek için Evrak Düzenle bölümünden yapabiliriz. Evragi silmek için ise Evrak Sil butonuna tiklamaniz yetecektir.

dökümani indir

yukari